jANGAN sERONOK sANGAT

Posted by Mohamed Bukhairy | | Posted On Friday, September 11, 2009 at 5:07 PM

salam ikhlas penyeri ukhwah,ha kepada sahabat2 sepengajian ana di um nialm puri 2,ni nak bagitau skit supaya janganlah seronok terlebih sangat sebab cuti ni...punya seronok 9 ari bulan dh blik..hehe(sapa makan ayam dia rasa ayam xkan udang pulak).Jadi diharap sangat supaya dapat dimanfaatkan cuti sempena raya ni,dan seruan ana kepada diri sendiri supaya tinggalkan segala dosa zahir dan batin sepertimana perintah Allah(al an a'am 120).."dan tinggalkan olehmu dosa2 zahir dan batin".dan tidak lupa juga kwn2 yang segagal dalam subjek2 marilah islahkan terutamanya subjek (_ a _ h)hehe..untuk mula2 ni tak tahu sangat nak mengarang..cukuplah setakatni..=)

sALAM pERKENALAN

Posted by Mohamed Bukhairy | | Posted On at 5:07 PM

salamun qaulam mirrabbirrahim..salam sejahtera pada shbt2 sekalian...ni ambo bru je create  blog ni..jd,kta orng xnk ktnggalan zaman,t'pksalah wat..tu pun t'paksa... thankz a lot lah pd macha meor radi yg  sudi m'curahkn ilmu m'ajar wat blog...allh shaja akn m'blas jasa baiknya ..amin..i.allah..hrpnya blog ni bleh mgisi ilmu n mknn rohani kita i.allah....